opzoeknaardebig5.reismee.nl

Krugerpark dag 2 en Swaziland

Dag allemaal, Hier vanuit Swaziland een berichtje van ons. Het was vandaag weer een mooie dag. We begonnen om 11 uur in het kruger park. Waar we vandaag zelf door heen zijn gereden met onze eigen auto. Spannend maar echt super leuk. Nadat we een zandroute volgden stak al snel voor onze auto een olifant over. Echt super om mee te maken. Ook wel spannend. Ze steken gewoon 2 meter voor je auto over. Zo ook de giraffe en de zebra. Die staken vandaag ook net voor onze auto over. Helaas hebben we geen leeuw, tijger en luipaard gezien. Dus hebben we maar een kaartje gekocht waar de big 5wel allemaal op staan.

Daarna door naar Swaziland met een grenscontrole, zoals wij die 100 jaar geleden hebben gehad. 3 slagbomen 2x paspoort controle en onze auto is ook nog eens onderzocht. Waarop geen idee. Ze keken in de kofferbak en klaar. (standaard procedure, ze doen het bij iedereen) Maar we mochten een uur later gelukkig wel doorrijden.

Nu in Swaziland, een gezellig hutje met rieten dak. Echt zoals op de foto's uit de boekjes. Prachtig uitzicht en lekker temperatuurtje. Ook voor de muggen helaas. We zijn inmddels begonnen met de malaria tabletten. En dat gaat ook goed. Geen gekke bijwerkingen gelukkig. Nu ff hapje eten. En helaas ook vanaf deze computer is het niet mogelijk om foto's te laden. Die houden jullie dus nog tegoed.

groetjes Marco en Nienke

Esther Hagens

Dat klinkt super!! Hopelijk snel mooie foto's om ons nog wat meer jaloers te maken! Het regent hier al de hele dag:(! Heel veel plezier! Liefs Es!

Marco Waninge

Klinkt inderdaad goed! Veel plezier! Oh ja en Nijman, de afgelopen 2 dagen in Laren heb ik regelmatig de "big two" voorbij zien komen, ook gewoon in het wild en vlak voor mn neus langs! ;)

Marlies Ten Tije

Wat supergaaf! Ben benieuwd naar de foto's! Geniet er van, want hier is het inmiddels herfst :-(. Veel plezier! X

A.Nijman

Spannede verhalen hoor.
Ook wij zijn benieuwd naar de foto's en films.
Morgen een goede rit en mooie uitzichten op weg naar Hluhluwe.
Groetjes Ma en Pa Nijman

Erik en Marieke

Hallo Nien en Co,

Leuk om jullie eerste belevenissen te lezen. Het klinkt indrukwekkend om zulke grote beesten "life" te zien! Goede reis verder en veel plezier. We blijven jullie volgen.
Nu we zelf terug zijn is het echt wennen aan het weer, dus geniet er maar extra van!

Liefs,
Erik en Mariek

coby

Hey Marco en Nienke,

Super om de verhalen te lezen, heb ons mailadres ook achtergelaten, dus blijven op de hoogte.
Geniet ervan en kijk uit met overstekende olifanten (hi,hi)
liefs, Ronald, Coby, Chantal en Daphne