opzoeknaardebig5.reismee.nl

Hluhluwe dag 2 & St Lucia

Dag Allemaal,

Gisteravond hebben we een echte zulu dans meegemaakt. Een groep mensen hier uit het dorp die een speciale welkoms dans deden. De dans duurde meer dan een uur en het enige wat ze deden was met slippers en of blote voeten keihard stampen op de grond. Als wij zo hard zouden stampen zouden we onze enkels breken. En zij doen het gewoon een uur lang.

Vandaag in St Lucia geweest. Op zoek naar de krokodillen en nijlpaarden. En ja hoor we waren nog geen 5 minuten op het water en daar zagen we al een paar nijlpaarden.Van heel dichtbij. Ook vandaag de krokodillen gezien.

We zijn de middag geeindigd aan de indische oceaan. Het waaide er heel hard dus echt bakken in de zon ging helaas niet door. Bij terugkomst op de lodge hebben we een wandeling gemaakt naar de ananasvelden. Die worden hier op het terrein geteelt. Nadat we terug wandelden stonden we oog in oog met een paar zebra's. Die lopen hier dus gewoon tussen de kamers/huisjes door. En dat was nog niet het enige. De eigenaresse van het hotel heeft ons meegenomen naar een plek waar we jonge en oude giraffen hebben gezien.Gewoon honderd meter van onze kamers af.

Kortom t was weer een geweldige dag. Vanavond hebben we weer een echt afrikaans buffet. Met vlees van de braai (bbq) en toetjes met custard pudding.

groetjes, vanaf de computer van de receptie.

Nienke en Marco

Marlies

Klinkt geweldig! Have fun!

Frank en Saskia

Hey avonturiers!!
Tjee, wat een verhalen. Dat is wel even iets anders dan 8 dgn Kreta!! Klinkt heel erg goed. Hopelijk kunnen jullie binnenkort ook foto's toevoegen. Wij zijn nieuwsgierig:)! Geniet er van en doe voorzichtig!
Hier gisteren een lichte aardbeving.. heel bizar dat de vloer ineens ging trillen.. geen schade en ook niet ernstig hoor..
Groeten!!

annie en gertie

hoi marco en nienke,
spannende verhalen maar nu met de plaatjes erbij wordt het nog mooier, geniet er deze week nog maar van.
veel plezier,
annie en gertie